15 sanningar

1. Jag är född i Kalix
2. Jag pussar mig alltid på handlederna vid lika klocktal, tex 07:07
3. Jag försöker undvika att kliva på A-brunnar
4. Jag har glasögon men använder dem inte ofta
5. Spanska och svenska är mitt favoritämne i skolan, och nej rast är inget ämne!
6. Jag gråter 99% av alla gånger jag ser på Grey's Anatomy
7. Jag brukar spotta ganska ofta, för ofta
8. Jag håller på att vaccinera mig på björk- och gräspollen
9. Jag gillar inte när folk kommer försent, gäller både mig och andra
10. Nummer 10 är mitt favoritnummer
11. Jag gillar inte när folk ställer krav på mig
12. Jag kan nudda den dinlglande grejen i halsen med tungan :)
13. Jag kan prata flytande finska
14. Jag vet tydligen heller inte hur man sätter igång en diskmaskin :(
15. Jag äter aldrig grönsaker i skolan

/emma


Kommentarer
Postat av: Patricia

svar; äh inte så ofta ! :) <333

2009-12-05 @ 19:28:35
URL: http://patricialaukkanen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen